יוצאות מן הכלל - פודקאסט מספר 62 - איריס זרזבסקי

אז מה יגידו עלי כשאני לא בחדר?

האורחת: איריס זרזבסקי

29.07.24

אפשר גם להאזין בפלטפורמות השונות:

לפני שבועיים נבהלתי פתאום מהמחשבה שנגמרו הנשים שרציתי לדבר איתן בפודקאסט.

כלומר, ברור שלא נגמרו הנשים ו/או הנושאים. וגם ברור (לפחות למי שמכירה אותי) שיש לי רשימה מסודרת (האמת שאפילו שתיים – אחת על דף שהולך איתי בתוך הלפטופ, לטיפול בימים הקרובים והשניה לטווח ארוך בקובץ מסודר).

במקרה או שלא במקרה נתקלתי בהרצאה של ד"ר אדם אלטר, הפסיכולוג שכתב את הספר "אנטומיה של פריצת דרך – איך לצאת מתקיעות ברגעים החשובים ביותר"

כי לפעמים אני נתקעת בלופ מחשבתי של "מה להכין לארוחת צהריים" או "לאן להזמין את החופשה הבאה". לא מדובר רק על נושאים מהותיים כמו האם להביא עוד ילד או להתפטר לפני שמצאתי עבודה חדשה.

לפי אדם, במקרה שנתקעתי יש 3 סוגי א.נשים שכדאי לבדוק איתם את הנושא:

א.נשים כמוני

מי שבא מרקע דומה, תפקידים דומים, רעיונות דומים. א.נשים שמבינים איפה אני נמצאת.
כדי לפצח את דילמת ארוחת הצהריים אשאל אימהות אחרות בסביבתי מה הכינו אתמול או מה מתוכנן למחר.

א.נשים שונים לגמרי ממני

אם אני בהייטק, אתייעץ עם עורכת וידאו, אשת שיווק, עורך דין, רופאה, איש צבא. אחפש בכוונה א.נשים מרקע שונה ורעיונות מתחומים שונים.
רעיונות נוספים לארוחת הצהריים יכולים להגיע מקולגות רווקות או אפילו תשמור השם, גברים בסביבתי.

מישהו.י שרואה את הדברים אחרת ממני

בין אם יש לך מישהי כזו בחיים שלך או מישהו שתתני לו את התפקיד לצורך השיחה הזו.
במקרה הזה כנראה אתקשר לחברה שכשהבן שלה רעב הוא שואל: "אמא, מה אפשר להזמין לכאן?"

נפגשתי עם איריס זרזבסקי לשיחה על מיתוג אישי, מושג אותו הגדיר יפה ג'ף בזוס – מה שאנשים אומרים עליך כשאת.ה לא בחדר.

ונניח שהחלטתי ללכת על זה (מה זה "זה" וטקטיקות ספציפיות בתוך הפרק עצמו) – על מה אני כותבת?

גם פה אפשר להשתמש בשיטה של אדם ולראות או לשאול מה עושות אחרות בסביבתי.

דיברנו על:

  • מה זה מיתוג אישי?
  • למי זה חשוב?
  • שלבים בתהליך בניית מיתוג אישי
  • ערבוב או הפרדה בין אישי למקצועי
  • טיפים ופרקטיקות לביצוע

 

בוידאו – קטע מתוך הפרק.
בואי להאזין או לצפות

נגן וידאו אודות פרק מצולם ביוטיוב

מעניין? יש עוד:

אפשר למצוא אותה באתר שלה , בלינקדאין ובפייסבוק

כמה מילים על איריס זרזבסקי:

איריס היא יועצת אסטרטגית לשיווק וחווית לקוח. עוזרת למגוון גדול של עסקים, מתעשיות שונות וגדלים שונים, לקבל החלטות ע"י הסתכלות על הדברים מבחוץ וזום אאוט מהניהול השוטף של העסק.

שתפו את הפרק